Unique Selling Proposition

Unique Selling Proposition

Marketing oraz teksty na jego potrzeby to pasjonujący temat. Właściwy tekst przekłada się na konkretne korzyści. To udowodnione. Słowo sprzedaje. Marketing to najważniejsza funkcja przedsiębiorstwa. Tekst zaspokaja ¼ zadań marketingu - promotion.

Lubię zieloną herbatę. Kiedyś piłem tylko taką, na której była informacja o jej zdrowotnych właściwościach. Była trochę droższa od innych. Jaki był jej skład? Taki jak innych - zielona herbata. Dlaczego więc piłem tą trochę droższą? Dziś już wiem, że to wpływ Unique Selling Proposition. Twórcą tego pojęcia jest Ross Reeves. Nawet jak sprzedajesz zestandaryzowany produkt podkreśl jakoś jego cechę, której nikt inny nie podkreślił.

Copywriting i marketing to moja pasja. Pisanie tekstów na potrzeby handlowe traktuję jako element sprzedaży. To co piszę musi być skuteczne. Ani śmieszne, ani wyjątkowe. Po prostu skuteczne.

Nazywam się Radek Zalewski. Jestem pasjonatem copywritingu już od paru lat. Kiedyś przeczytałem historię Hopkinsa - legendy w tej dziedzinie. Napisał on tekst do ulotki dla zamiataczy (wtedy nie było jeszcze odkurzaczy). Jego oferta wywarła tak duży wpływ, iż sprzedaż zamiataczy skoczyła ostro do góry. Odkąd przeczytałem tą historię zacząłem czytać klasyków - Bly, Collier i Ogilvy. Po jakimś czasie spróbowałem sił w tym zawodzie. Do tej pory przygotowałem setki różnych tekstów - ulotek, ofert handlowych, mailingu, opisów produktów, opisów stron www itd. Zajmuję się tylko tekstami marketingowymi.

Warto skorzystać z moich usług. Gwarantuję wysoki poziom i rozsądną cenę. Prócz tekstu daję różne sugestie i wskazówki co do koncepcji marketingowej.

Pamiętaj ! Copywriting może podnieść twoją sprzedaż. Czasami nawet wysoko. Korzystaj z usług profesjonalisty. Potraktuj to jako inwestycję pozbawioną większego ryzyka.

www.penisa.pl www.leczenie-grzybicy.pl www.candida-albicans.org